غلامعلی حدادعادل، در نشست جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به سفر محمدباقر قالیباف به روسیه، اظهار کرد:‌ موج ایجاد شده درباره سفر قالیباف به مسکو دو وجهه داشت که وجهه اول به دنبال ضربه به کلیت مجلس بود و وجهه دوم هم ضربه به قالیباف، چراکه آنها از هر دوی این وجهه‌ها نگران هستند. 

حدادعادل تصریح کرد: خطر بزرگ، بی‌بصیرتی افرادی است که با آنها در این موضوع همگام هستند؛ برخی‌ با کارت آنها بازی کرده و در حقیقت بازی روش‌ها و سناریوهای آنها را می‌خورند، در حالی که اصلاً نباید فریب خورد. 

وی با بیان اینکه داستان ملاقات پوتین با قالیباف یا ملاقات ‌نکردن با او هیچ اهمیتی ندارد، تأکید کرد: در تشریفات پوتین اصلا دیدار با رؤسای مجلس وجود ندارد و هیچ‌گاه هیچ رئیس مجلسی با پوتین در مسکو دیدار نکرده است. وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که هر مقام خارجی قصد دیدار با پوتین دارد باید دو هفته قرنطینه باشد و آقای قالیباف هم در برنامه‌ریزی که داشت نمی‌توانست این دوهفته را طی کند و دیدار انجام نشد. ضمن اینکه آقای لاریجانی و دیگرانی هم که به روسیه رفتند با پوتین دیدار نکرده‌اند. 

حدادعادل با بیان اینکه مجلس هم‌اکنون زیر ذره‌بین است، اظهار کرد: این در حالی است که در موضوعات مختلفی برای مجلس و نماینده حرف درمی‌آورند که ما آن را در موضوع درگیری یک نماینده با یک سرباز، رد کلیات بودجه و یا رأی مثبت و منفی به طرح‌ها و لوایح می‌بینیم، ولی در مجموع، جامعه باید بصیرت و هوشمندی داشته باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.