رکورد تست‌های روزانه شکسته شد

وضعیت وخیم بیماران بدحال کرونا در ایران +اینفو

کدخبر: ۳۹۷۵۶۸
وضعیت بیماران وخیم کرونا در ایران در شانزدهمین روز از اسفندماه صعودی بود، این در حالی است که این متغیر در جهان همچنان نزولی است.
 وضعیت وخیم بیماران بدحال کرونا در ایران +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، در 16 اسفند ماه وضعیت آماری کرونا در کشور تقریبا نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. مهمترین اتفاق در آمارهای امروز افت 24 درصدی بستری های روزانه و رکورد زنی تستهای کرونایی در کشور بوده است.

آمار کرونا در ایران

شمار مبتلایان روزانه در ایران با 1.8درصد کاهش نسبت به روز گذشته به 8 هزار و 212 نفر کاهش پیدا کرد. با وجود این کاهش خفیف اما هنوز آمار مبتلایان روزانه کرونا در محدوده خطرناکی قرار دارد.

از میان این آمار، 527 نفر در بیمارستان ها بستری شدند این رقم  نسبت به روز قبل 25 درصد افت پیدا کرده و بیشترین افت روزانه را به ثبت رساند.

این در حالی است که آمار بیماران بدحال کرونایی در کشور همچنان روند افزایشی داشته و در روز جاری با 0.45 درصد افزایش نسبت به روز قبل به 3 هزار و 784 نفر رسید.

مهمترین اتفاق رقم خورده در روز جاری ثبت رکورد تستهای روزانه کرونایی در کشور بوده است. این رقم در روز جاری با 4.8 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 61 هزار و 412 نفر رسید.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. 

شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

وضعیت آمارهای کرونایی در جهان نیز در 24 ساعت گذشته روندی ثابت داشته است. این روند در متغیرهای کرونایی ابتلا، بهبودی و بیماران بدحال نزولی و در شاخه فوتی ها مسیری صعودی داشته است.

در همین خصوص میزان مرگ و میر در روز جاری نسبت به روز قبل خود 5.5 درصد افزایش پیداکرد. این تنها رشد آماری در متغیرهای کرونا در این روز بوده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید