واکنش تند ربیعی به تهدید صهیونیست ها علیه ایران

 علی ربیعی، سخنگوی دولت، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به این سوال که وزیر جنگ اسرائیل مدعی شده است که ارتش این رژیم در حال بازنگری در طرح‌های خود برای کسب آمادگی جهت یک حمله احتمالی به تأسیسات هسته‌ای ایران است، پاسخ ایران در صورت بروز این حمله در چه سطحی و چگونه خواهد بود؟ و به نظرتان دلیل بیان این مطالب در این برهه زمانی چیست؟ گفت: نگران اصلی توافق برجام رژیم صهیونیستی است. دور گذشته هم تمام توافق خودش را کرد تا این توافق صورت نگیرد. ناامن بودن روانی منطقه سود بزرگی برای رژیم صهیونیستی دارد. براین اساس، این امکان وجود دارد که دست به برخی کارهای فریبکارانه در منطقه بزند تا جلو توافق برجام را بگیرد.

وی ادامه داد: ما این تهدیدهای مضحک را جدی نمی‌گیریم. رهبران رژیم اسرائیل به خوبی می‌دانند که ارتکاب چنین خطایی چه پیامدهای فاجعه باری برای آنها خواهد داشت. پاسخ ما، پاسخی هست که پیش‌تر از طرف وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ما داده شد.

وی ادامه داد: این قبیل لفاظی‌ها به هدف تهدید و اخاذی از آمریکا و برای منصرف کردن آمریکا از بازگشت به برجام صورت می‌گیرد.

سخنگوی دولت اظهار کرد: نشان دادن این مسئله به عهده دولت آمریکاست که می‌خواهد امریکا را تسلیم این باج‌گیری‌های قرون وسطایی کند یا به دفاع از استقلال، سیاست ها و منافع واقعی مردم آمریکا برخیزد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.