فلز گران بهای داخلی گرفتار سیگنال های متناقض

حمایت از قیمت سکه در مرز حساس

کدخبر: ۳۹۸۴۷۱
اقتصادنیوز: در پایان معاملات بازارهای جهانی قیمت طلا خیز برداشت، با افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی به نظر می رسد قیمت سکه در یک مرز مهم حمایت شود.
حمایت از قیمت سکه در مرز حساس

به گزارش اقتصادنیوز،سکه در روزهای اخیر گرفتار سیگنال های متناقض شده است. یک روز، اونس طلا به سکه خط نزولی می دهد و دلار خط صعودی. روزی دیگر دلار دچار کاهش قیمت می شود، ولی طلای جهانی راه افزایشی را در پیش می گیرد. معامله گران سکه در هر دو حالت بیشتر به نوسان دلار دقت کرده اند. ولی آنچه مسلم است نوسان اونس میزان خرید یا فروش سکه بازان را تحت تاثیر قرار می دهد. به عنوان مثال، روز سه شنبه دلار نزولی شد و سکه نیز مقداری از ارزش خود را از دست داد. با این حال، اگر در همین روز طلای جهانی به بالای محدوده هزار و ۷۰۰ دلاری بازنمی گشت،  سکه ممکن بود حتی تا محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نیز کاهش می یافت.

سکه حباب

افزایش سکه پشت خط

برای بازیگران سکه در شرایط کنونی حفظ سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی اهمیت زیادی پیدا کرده است. دیشب در معاملات پشت خطی،‌ معامله گران فلز گران بهای داخلی را بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان معامله کردند. این موضوع در افزایشی تر شدن انتظارات معامله گران بازار سکه اثر داشت. با این حال، این افزایش بیشتر کاهشی های بازار را ناامید کرد.

سکه پشت خطی2

در صورتی که امروز طلای جهانی بالای مرز هزار و ۷۰۰ دلاری باقی بماند و دلار نیز به رشد پشت خطی خود ادامه دهد،‌ احتمال رشد سکه تا محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وجود خواهد داشت. با این حال برای شکست مرز ۱۱ میلیونی،‌ معامله گران سکه دشواری های زیادی پیش رو خواهند داشت. سکه هم چنان با ارزش ذاتی خود فاصله زیادی دارد و این مساله می تواند قیمت فلز گران بهای داخلی را تحت فشار نگه دارد.

سکه حباب1

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید