بورس سرخپوش شد

 شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت  ۴۲۱ واحدی ۴۳۱ هزار و ۹۲۷ واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

کگل، کچاد و ساراب بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فولاد، فملی و شستا بیش‌ترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

عرضه‌های نیمه دوم حاکم شده در معاملات روز گذشته موجب شد تا در آخرین روز کاری این هفته شاهد افزایش عرضه و عقب نشینی قیمت‌ها در اکثر نماد‌های بزرگ و شاخص و ساز باشیم.

در جریان معاملات نماد‌های گروه پالایشی نماد شپنا در قیمت ۱۲۵۸ تومان با افت حداکثری با صف فروش ۴۷ میلیون سهمی مواجه است. شبندر در قیمت ۲۷۲۷ تومان و شتران در قیمت ۸۶۸ تومان و شبریز در قیمت ۳۰۷۵ تومان با صف فروش مواجه هستند.

در گروه خودرویی‌ها صف فروش خساپا در قیمت ۲۱۸ تومان تنها ۱۵۱ میلیون برگ سهم است که بنظر کف قیمتی سهم است. خودرو در قیمت ۲۴۱ تومان ۴۴ میلیون صف فروش دارد.

در بانکی‌ها نماد وبملت در قیمت ۳۶۸ تومان دنبال می‌شود و با افت حداکثری قیمت مواجه است. دی همچنان قفل در صف فروش است و قیمت هر برگ سهم آن ۱۹۴۹ تومان است. وتجارت در قیمت ۲۴۷ تومان با صف فروش ۲ میلیونی دارد.

رد پای معاملات مثبت نماد رافزا در قیمت ۸۹۴۵ تومان به چشم می‌خورد و سهم با صف خرید بالای ۷ میلیون سهمی همراه است. نماد ولتجار که در دقایق ابتدایی با صف خرید بالای ۲۰ میلیون سهم همراه بود اکنون متعادل و در قیمت ۹۰۵ تومان دنبال می‌شود.

فولاد و فملی متعادل و مثبت شدند. در گروه فلزات اساسی افزایش تقاضا نماد فولاد را در محدوده صفر تابلو قرار داد و سهم اکنون در قیمت ۱۲۴۹ تومان دنبال می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.