خلاصه معاملات بورس امروز 23 اسفند 99

شاخص هم وزن نیز  هزار و ۴۵۳ واحد بالا آمد و در سطح ۴۳۳ هزار و ۲۷۷ واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس ۱۱۶ واحد رشد کرد و به رقم ۱۷ هزار و ۱۹۸ واحد رسید. 

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

«فارس»، «کچاد»، «فولاد» و «فملی» نمادهای بزرگ و شاخص ساز بازار بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس برکت صدرنشین است و اپال و شپنا در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز کزغال، بپیوند و شاروم پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند. 

گروه سبز بازار

در روزی که بیش از 100 نماد بازار افزایش قیمت داشتند نمادهای گروه «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» بازار سهام مانند شستا، وغدیر، وصندوق و وبانک با رشد قیمت مواجه بودند. علاوه بر این اغلب نمادهای کامودیتی‌ محور مانند فملی، فارس، شپنا، شتران، ونفت، شبندر، شپاس، شفن، تاپیکو، کچاد، وتوکا، فاسمین، فولاد، جم، پارس، اپال، کنور، فخوز، آریا، پترول، نوری، ومعادن و کنور رشد قیمت داشتند. 

ارزش معاملات بازار

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 22 هزار و 778 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌چهار‌شنبه 7.5 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز 52 درصد افزایش یافت و به رقم 5 هزار و 653 میلیارد تومان رسید. 

رشد ارزش صف‌های خرید

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به روز چهارشنبه 88 درصد افزایش یافت و به رقم 277 میلیارد تومان رسید. ارزش صف‌های فروش نیز 5 درصد کاهش یافت و 3 هزار و 174 میلیارد تومان شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.