برگزاری رزمایش از سوی ارتش صهیونیستی در اطراف غزه

پس از وعده انتقام جهاد اسلامی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه نوشتند که ارتش این رژیم از فردا تمرین نظامی در اطراف نواز غزه برگزار می‌کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه‌شب گزارش دادند که ارتش این رژیم فردا (یکشنبه) در اطراف نوار غزه تمرین های نظامی انجام خواهد داد.

رسانه‌های فلسطین به نقل از منابع عبری گزارش دادند که این تمرین نظامی در منطقه اطراف غزه خواهد بود و طی آن انفجارها و صداهای تیراندازی شنیده خواهد شد و خودروهای نظامی در این منطقه تردد خواهند کرد.

اوضاع نوار غزه به دنبال پایان تحقیقات اطلاعاتی گروه‌های مقاومت در این منطقه درباره کشته شدن تعدادی از صیادان و قبل از آن هم به شهادت رسیدن نیروهای مقاومت در ساحل غزه متشنج شده است. بر اساس این تحقیقات، سه ماهیگیر فلسطین توسط یک پهپاد اسرائیلی بعد از گیر کردن به تور ماهیگیری به شهادت رسیدند که عین این حادثه برای نیروهای مقاومت در ماه فوریه پیش آمده بود که یک پهپاد اسرائیلی انتحاری آن‌ها را هدف قرار داده بود.

سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین بعد از مشخص شدن نتایج این تحقیقات اعلام کرد که انتقام این شهدا را از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت. همین تهدید به انتقام کافی بود که رسانه‌های این رژیم صهیونیستی زنگ خطر را به صدا دربیاورند. روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که این تهدید را به حسب تجربه باید جدی گرفت.

به نظر می‌رسد ارتش رژیم صهیونیستی از این می‌ترسد که سرایا القدس که مجهز به یگان موشکی است، وعده خود را عملی کند؛ چرا گنبد آهنین این رژیم ساعاتی بعد از بیانیه شدید اللحن جهاد اسلامی به اشتباه برای یک هدف خیالی فعال شد و شلیک کرد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.