بررسی ایرادات شورای نگهبان به بودجه در دستور کار مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس به بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان خواهند پرداخت.

بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰( اعاده شده از شورای نگهبان)، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن، بررسی  گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن و بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی‌ و محیط‌ زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز به آن خواهند پرداخت.

بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده(۱) قانون مدنی از سوی رئیس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم نیز در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.