کاهش دسته جمعی آمار های جهانی کرونا+اینفو

افت آمار مبتلایان به کرونا در روز صعود فوتی‌ها

کدخبر: ۳۹۹۳۶۹
متغیرهای فوت و بستری روزانه در این روز روندی صعودی داست . این در حالی است که تمام متغیرهای جهانی کرونا در این مدت مسیری نزولی را ثبت کرده اند.
افت آمار مبتلایان به کرونا در روز صعود فوتی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز، در بیست و چهارم اسفند ماه در ادامه روند نوسانی متغیرهای کرونایی در کشور تعداد بستری های روزانه نسبت به روز قبل 50 درصد افزایش پیدا کرد. متغیر افزایشی دیگر در آمارهای جهانی مشهود بود که براساس آن میزان مرگ و میر بود رشدی 20 درصدی را در ایران ثبت کرده است.

آمار کرونا در ایران

شمار مبتلایان روزانه کرونایی در ایران در روز جاری نسبت به روز گذشته 2.7 درصد کاهش پیدا کرد و به 7 هزار و 593 نفر رسید. این دومین روزی است که پس از دو هفته، متغیر ابتلا پایین تر از حد 8 هزار نفر قرار می گیرد.

از این میزان ابتلا در ایران، 748 نفر در بیمارستانها بستری شده که نسبت به روز قبل تقریبا 54.23 درصد افزایش پیدا کرده است.

دومین رشد آماری متغیرهای کرونایی کشور به شاخه مرگ و میر تعلق داشته است. این متغیر با 20.5 درصد رشد نسبت به روز قبل به 88 نفر افزایش پیدا کرد.

اتفاق مهم دیگر در این روز کاهش آمار بیماران بدحال کرونایی بود. این متغیر در ایران پس از یک هفته افزایش مداوم، امروز تقریبا 0.13 درصد کاهش پیدا کرد.

کرونا

آمار کرونا در جهان

متغیرهای کرونایی جهان در روز جاری روندی نزولی را ثبت کرده اند. با این حال شمار مبتلایان در جهان در 24 ساعت گذشته از مرز 120 میلیون نفر عبور کرد.

تعداد فوتی های این بیماری نیز در دنیا به حدود 2 مییلیون و 660 هزار نفر رسید.

رویداد مهم امروز در زمینه آمارهای کرونایی جهان در خصوص کاهش آمار بیماران بدحال کرونایی بوده است. در همین راستا شمار بیماران بدحال نسبت به روز قبل 0.15 درصد کاهش داشته و از این حیث باز هم رفتاری مشابه را با این آمار در ایران رقم زده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید