درگیری‌ نیروهای عراقی با تروریست‌ها در مرزهای این کشور با سوریه

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز (یکشنبه) از درگیری‌های نیروهایش با تروریست‌ها در مرزهای عراق با سوریه و ناکام ماندن عملیات آنها خبر داد.

 فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: نیروهای تیپ سه لشکر ششم در فرماندهی مرزهای منطقه ششم، شامگاه شنبه در مرزهای این کشور با سوریه با گروهی تروریستی درگیر شده و عملیات نفوذ آنها از طریق خاک سوریه به اراضی عراق در منطقه الدوکجی واقع در غرب کوه سنجار در استان نینوا را ناکام گذاشتند.

این فرماندهی افزود: همزمان نیروهای امنیتی در داخل خاک عراق نیز با گروه تروریستی دیگری در کوه سنجار درگیر شدند، این گروه تروریستی به سمت نیروهای تیپ سه تیراندازی کرده و به دنبال آن درگیری آغاز شد که نیم ساعت ادامه داشت و در نهایت عملیات نفوذ آنها ناکام مانده و این گروه تروریستی به سمت اراضی سوریه گریختند.

در ادامه این بیانیه نیز آمده است: گروه دیگری از نیروهای مرزی، تروریست‌های مستقر در کوه سنجار را تعقیب کرده و با انواع سلاح‌ها با آنها مقابله کردند، در ادمه این تروریست‌ها مجبور به فرار شدند، در این عملیات تعقیب و گریز یکی از نیروهای تیپ سه در لشکر ششم به شهادت رسید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.