ارزیابی کیفی خودروهای داخلی

معرفی خودروی 5 ستاره ایران در بهمن ماه99 + جدول

کدخبر: ۳۹۹۴۰۴
آخرین ارزیابی صورت‌گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی بهمن سال ‌جاری، نشان دهنده آن است که تنها یکی از خودروهای داخلی موفق به اخذ پنج ستاره کیفی شده است و مابقی خودروهای داخلی به چهار ستاره کیفی بسنده کرده اند.
معرفی خودروی 5 ستاره ایران در بهمن ماه99 + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ گزارش منتشر شده از وضعیت کیفیت خودروهای داخلی نشان دهنده آن است که  در بهمن ماه 33 خودروی داخلی مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و در این بین، تنها یک محصول موفق به اخذ هر پنج ستاره کیفی شده است. همچنین 6 خودرو نیز چهار ستاره شده‌اند و تعداد سهم سه ستاره‌ها نیز به 26 مورد رسیده است. در نهایت یک خودرو نیز دو ستاره دریافت کرده است.   

گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی بهمن ماه از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نشان می‌دهد که  «دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک» محصول تولیدی ایران خودرو موفق به کسب پنج ستاره کیفی به صورت کامل شده است.

جزئیات کیفی خودروها

گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری در پنج سطح قیمتی دسته بندی شده اند، البته برای بهمن ماه سال جاری خودرویی در گروه سه برای ارزیابی در نظر گرفته نشده است.

با این شرایط در سطح قیمتی یک خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است. 

 در سطح قیمتی ۲ نیز خودروهای سواری هایما 7 Sاتوماتیک و  01  SWM Gدر رده‌ خودروهای چهار ستاره کیفی قرار گرفتند. اما خودروهای جک ۵S ، جک ۳ Sو G SWM 01 نیز سه ستاره‌ای شده‌  و33S   MVM X نیز دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است.

در اکوایران ببینید: ویژگی‌های ۵ ستاره جدید بازار خودرو، دنا پلاس

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولید شده در بهمن ماه امسال دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک محصول تولیدی ایران خودرو موفق به کسب پنج ستاره کیفی به صورت کامل شده است. از سوی دیگر دنا پلاس توربو، پژو ۲۰۷ و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند. 

همچنین محصولات پژو ۲۰۶ و مدل صندوقدار آن، دنا، رانا، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه) ، سورن (ایران‌خودرو تبریز)،  ، پژو پارس (ایران‌خودرو کرمانشاه، مازندران ، صنایع خودروسازی فردا و خراسان) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دهند.

خودروهای سواری در سطح قیمتی ٥ نیز شامل محصولات کوییک (سایپا) و کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ پلاس (سایپا) ،تیبا ۲ (سایپا) و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) و همچنین ساینا (پارس خودرو) همگی در رده خودروهای  با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

کیفیت11111

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید