محدودیت تردد شبانه در نوروز وجود دارد؟

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد پلیس راهور تهران اشاره و اظهار داشت:پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ رتبه اول کاهش تصادفات فوتی را ‌در بین شهرهای کل کشور در حوزه درون شهری کسب کرد و توانستیم این کار را که در سال گذشته شکل گرفته بود تداوم بخشیم.

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: علی رغم اینکه حوادث در حوزه موتورسیکلت افزایش داشته است اما در مجموع کاهش تلفات ۱۴ درصدی تصادفات فوتی را برای دومین سال پیاپی داشته ایم.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: از همه همکارانم در مجموعه پلیس راهور پایتخت که در شرایط سخت کرونا با سعه صدر بیشتر برای حفظ ایمنی مردم در حوزه مقابله با کرونا تلاش مجدانه داشته و دارند قدردانی می کنم؛ در این مسیر چند نفر از همکاران ما فوت شده  و چندین نفر مبتلا شده و خوشبختانه بهبود پیدا کرده و به کار باز گشته اند.

سردار حمیدی به وضعیت ترافیک اسفندماه پرداخت و گفت: همیشه نیمه دوم اسفند پرتراکم ترین ایام سال است و مردم از خرید خود نمی کاهد و این شور و نشاط مردم باعث خرسندی است و ما امیدواریم ملاحظات بهداشتی را رعایت کنند. این چرخش سفرها کار را برای ما بیشتر کرده است در چند روز باقیمانده ترافیک سنگینی در عصرها خواهیم داشت و در پنجشنبه و جمعه پایان سال نیز با ترافیک مواجه خواهیم شد. 

وی افزود: در ولادت امیرالمومنین (ع) نزدیک به صد هزار خودرو یعنی نیم میلیون نفر وارد بهشت زهرا شد که باعث کاهش فاصله اجتماعی شد؛ برآورد ما برای پنجشنبه آخر سال نیز همین است. براین اساس جلسه‌ای با مسوولان بهشت زهرا داشته ایم؛ همچنین در حوزه انتظامی با رده های مختلف پلیس مانند پیشگیری و امنیت همکاری داریم تا مشکل خاصی در ایام پنجشنبه و جمعه پایان سال نداشته باشیم. 

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در تعطیلات به دلیل خلوتی خیابان ها با افزایش سرعت و احتمال افزایش تصادف مواجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: در نوروز سال ۱۴۰۰ نیز محدودیت تردد شبانه‌ تداوم خواهد داشت و تعطیلات نوروز ربطی به لغو محدودیت تردد شبانه نخواهد داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.