رصد بازار خودروهای داخلی

سایه کرونا بر قیمت خودرو + قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا

کدخبر: ۴۰۰۱۱۶
اقتصادنیوز: پرونده قیمتی محصولات پرطرفدار ایران خودرو و سایپا در سال 1399 امروز بدون تغییر قیمت بسته شد تا بازار خودرو زیر سایه کرونا قرار گیرد.
سایه کرونا بر قیمت خودرو + قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا

به گزارش اقتصادنیوز ، روند طی شده در بازار خودرو را می توان متفاوت و عجیب دانست، چرا که همه ساله بازار خودرو در دو ماه پایانی سال بخصوص هفته آخر با افزایش تقاضا و در نتیجه رشد قیمت مواجه بود، اما این روند برای سال جاری شکل معکوس به خود گرفت بطوریکه پرونده بازار خودرو در سال 99 با افت و رکود بسته شد.

ثبات قیمت امروز در بازار خودروهای پرطرفدار در حالی امروز به ثبت رسید که روز گذشته و پس از سه روز آرامش بازار خودرو تکان کوچکی خورده بود، اما امروز مجدد بازار به جبه قبلی خود بازگشت و آرامش بر بازار خودرو حاکم شد.

به گفته فعالان بازار خودرو کاهش سفرهای نوروزی به دلیل اعمال برخی محدودیت های کرونایی موجب شد تا تقاضا موثر در بازار خودرو کاهش یابد به همین دلیل نزدیک شدن به آخرین هفته های سال نیز نتوانست بازار را از رکود خارج کند.

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

محصولات پرطرفدار ایران خودرو نیز خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»،«سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند.

ایران و سایپا 27

   

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید