چند درصد تهرانی‌ها فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند؟

استاندار تهران اعلام کرد: در حال حاضر فاصله گذاری اجتماعی در تهران ۷۶ درصد است و این استان در زمره سه استان برتر در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی محسوب می‌شود.

انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در آیین قدردانی از مسئولان امنیتی و انتظامی شهرستان تهران که در محل فرمانداری تهران برگزار شد گفت: شهر تهران با تمامی پیچیدگی هایی که دارد با جلسات مناسب هفتگی  و تلاش مدیران در رعایت فاصله گذاری اجتماعی به نتایج قابل قبولی رسیدیم و این استان با جمعیت ۱۵ میلیون نفری در این زمینه امسال موفق بودیم.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار امروز در استان تهران حاصل خستگی ناپذیری همه ارکان انتظامی و امنیتی است، تاکید کرد: در سال ۹۹ کمترین چالش های امنیتی جدی را در تهران شاهد بودیم و این حاصل هماهنگی دستگاه های امنیتی و امتظامی است.

به گفته استاندار تهران، تلاش های خستگی ناپذیر عوامل انتظامی و امنیتی موجب شد که در سطح استان امسال با کاهش سرقت مواجه باشیم و آمار سرقت ها در شهر تهران و شهرستان ها کاهشی است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراها با حضور چشمگیر داوطلبان برگزار شد گفت: پنج هزار و ۹۱۴ داوطلب در مدت یک هفته ای موفق شدند ثبت نام خود را نهایی کنند و در حوزه انتخابیه شهر تهران نیز حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر با یکدیگر رقابت می کنند.

محسنی بندپی تاکید کرد: آنچه برای ستاد انتخابات مهم است افزایش میزان مشارکت با رعایت کامل قانون و اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم که  به منزله حق الناس است.

ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران از ۲۰ اسفند به مدت ۷ روز کاری انجام شد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.