این شهر کشور هم به کرونای انگلیسی نه نگفت

محمدرسول برزگر رئیس مرکز درمانی قلعه رئیسی با بیان اینکه مردم در بخش چاروسا نسبت به وضعیت کرونا در این بخش به هشدارها توجه کنند تاکید کرد: در چند روز گذشته با انجام تست های فوری و همچنین مشکوک چند نفر به ویروس کرونا انگلیسی تست سی پی آر انجام گرفته است.

وی افزود: در این تست ها روز پنج شنبه به این مرکز اطلاع داده شد که یک نفر در یکی از روستاهای چاروسا تست کرونا انگلیسی آن مثبت بود و هم اکنون در قرنطینه می باشد و از این تست ها چندین نفر تست آنها هم مثبت بود که به آنها تذکرات لازم داده شد.

برزگر با هشدار شدید نسبت به بازار شهر قلعه رئیسی تصریح کرد: این روزها بازار شهر قلعه رئیسی از وضعیت بسیار شدید و خطرناکی روبرو است به نحویی که از نقاط مختلف به این شهر می آیند و آهنگ هشداری نسبت به وضعیت کرونا به این بخش را به صدا درآورد.

رئیس مرکز درمانی قلعه رئیسی با بیان اینکه مردم باید همانند ماه های گذشته همکاری لازم را در دستور کار قرار دهند یادآور شد: متاسفانه با هشدار و مشخص نمودن یک نفر به کرونا انگلیسی این هشدار داده می شود تا اصناف نسبت به بازار و شهرداری نسبت به قبرستان ها تذکرات لازم را ارائه دهند که اگر رعایت نکنند شاهد روزهای سختی در این بخش خواهیم بود.

برزگر از همه مردم خواست تا در ایام عید نوروز نسبت به وضعیت این روزهای بیماری کرونا هشدارها و تذکرات را جدی بگیرند.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.