ابراز امیدواری رحمانی فضلی نسبت به حضور حماسه‌ساز مردم در انتخابات

رحمانی فضلی با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی، همه خدمتگزاران مردم و به ویژه مردم باکرامت ایران و فارسی زبانان جهان تبریک گفت.

متن پیام رحمانی فضلی وزیر کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بهار طبیعت نویدبخش تحول و طراوت در حیات بشری است و انسان در مسیر تکامل و تعالی همواره تحول و تازگی را نعمتی گشایشگر در امورات دنیوی و اخروی خود از جانب خالق یکتا می داند. تحول زمانی منشا رویش و بالندگی است که همراه با هدفی والا در مسیر قرب الهی باشد. نوروز فرصتی است تا انسان با خود بیندیشد در سالی که گذشت چه فرصت هایی را از دست داد و بسترساز چه فرصتهایی در سال پیش رو شده است.

سال گذشته جهان به طور ناگهانی در بحران پاندومی ویروس منحوس کرونا واقع شد و هموطنان عزیزمان نیز علاوه برآنکه زحمات و سختی ها و مشقات زیادی را تحمل کردند و ناباورانه در سوگ عزیزانشان نشستند اما صبارانه با درایت و هوشیاری و همدلی توانستند این هیولای بزرگ را که با ابزار تحریم های ظالمانه رژیم ضدبشری ایالات متحده آمریکا و تهدیدات همه جانبه عوامل مزدورش در منطقه  همراه شد، مهار ساخته و در بلوای ناامنی منطقه شرایطی از ثبات و آرامش را رقم بزنند. هرچند تحریمها و پاندومی کووید نوزده فرصتهای ممتازی را از ملت قهرمان ایران گرفت، اما مقاومت و ایستادگی آنها در برابر زیاده خواهی نظام سلطه و مبارزه و مقابله با بیماری کرونا زمینه ساز فرصتهایی شده است که می تواند تحولات عظیمی را در راستای صیانت از منافع ملی و مصالح عمومی میهن اسلامی فراهم سازد. به واقع زبان خدمتگزاران ملت در ستایش و قدردانی از بردباری انقلابی و بینش تمدنی مردم ایران در برابر تجاوزات و تعدیات دشمنان قاصر است اما خداوند عادل و مهربان بنا به وعده"إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ" نوید ظفر و نصرت را به واسطه انفاس پاک ملت بزرگ ایران با اعطای سرافرازی و منزلت و کرامت به ایرانیان در این منطقه پرآشوب به خوبی ارج نهاده است.

در مسیر خدمتگزاری صادقانه و مجاهدانه به ملت باکرامت ایران اسلامی، خانواده سختکوش وزارت کشور اعم از خادمان ستادی و سازمان ها، استانداران، فرماندارن، بخشداران، شهرداران، دهیاران و معاونین و مدیران دوایر مختلف اداری این افتخار را دارند که با وجود مشکلات متعدد به ویژه در تامین منابع مالی و اعتبارات لازم برای توسعه و آبادانی و همچنین مبارزه با کرونا توانستند کارنامه درخشانی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمایند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در سال جدید نیز انتخابات سراسری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و در برخی مناطق خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که امید است مردم همیشه آگاه باردیگر صحنه های حماسه و شکوه را خلق نمایند و با تشریک مساعی و همبستگی ملی به پشتیبانی از تولید ملی و رفع موانع به منظور تحقق توسعه همه جانبه و متوازن بپردازند.

فرا رسیدن سال نو را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی،همه خدمتگزاران به مردم و به ویژه مردم باکرامت ایران و فارسی زبانان جهان تبریک عرض می نمایم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.