تبلیغ سریال پایتخت برای یکی از کاندیداهای انتخابات 1400

پایتخت در دومین شب نمایش در تلویزیون، با نیم نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 1400 و با تبلیغ برای قوه قضائیه به پایان رسید.

پایتخت در دومین شب نمایش در تلویزیون، با نیم نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 1400 و با تبلیغ برای قوه قضائیه به پایان رسید.

در این قسمت، ارسطو به خاطر فروش مواد مخدر محکوم شده ولی چند ماهی است که به صورت مشروط و با پابند الکترونیکی آزاد است . ارسطو در آستانه سال تحویل در حال خروج از خانه است که ماشین سازمان زندانها را مقابل خانه خود می‌بیند و نگران می‌شود که مبادا آمده باشند او را به زندان برگردانند اما به او گفته می‌شود برایش بسته‌ حمایتی در قالب مواد غذایی وبرنج و همچنین کارت هدیه آورده‌اند. همچنین بسته مشابهی را هم به ارسطو می‌دهند تا به دست همسایه‌اش که او هم زندانی بوده و الان کسی در خانه‌اش نبود تا مواد غذایی را تحویل بگیرد، برساند.

نکته جالب آنکه ارسطو در این دو قسمت، بیکار نیست و با وجود شیوع کرونا، به همراه رحمت، در کارتولید پوشاک هستند.

تبلیغ اقدامات قوه قضائیه در حالی صورت می‌گیرد که رئیسی رئیس این قوه به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 مطرح است.

سری شش پایتخت که نوروز 99 پخش شد، بخاطر حواشی متعددش از جمله کپی‌برداری از برخی سکانس‌های فیلم‌های قبل از انقلاب ناتمام ماند و این دو قسمت را برای بستن پرونده پایتخت سری 6 ساختند تا در آستانه عید نوروز 1400 پخش کنند.

علاوه بر آن، ماهیت سیاسی فصل ششم پایتخت که توام با انتقاد از دولت و مجلس و طعنه‌های مستقیم سیاسی بود، با انتقاد مخاطبان مواجه شده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.