پیش بینی وزش باد شدید در استان تهران

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز -سه شنبه- تا ۴۸ ساعت آینده در مناطق جنوبی استان، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و در ارتفاعات بارش باران و تگرگ پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام هواشناسی استان تهران، از اواخر امروز تا روز پنجشنبه با نفوذ زبانه های سامانه بارشی، آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی بارش باران یا رگبار و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ در نواحی مستعد به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود.

همچنین طی پنج روز آینده به تناوب، در بعضی ساعات وزش باد شدید به ویژه سه شنبه در نیمه جنوبی، چهارشنبه در نیمه شمالی و پنجشنبه و شنبه هفته بعد در کل استان مورد انتظار است.

بر اساس این گزارش، رخداد باد و گرد و خاک در روز پنجشنبه در نیمه جنوبی و کولاک برف با احتمال سقوط بهمن در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

براین اساس، امروز و فردا روند افزایش دما و پنجشنبه و جمعه روند کاهش دما در سطح استان خواهیم داشت و برای روزهای جمعه و شنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری احتمال می رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای سه شنبه ۲۲ و ۱۴، چهارشنبه ۲۵ و ۱۶،  پنجشنبه ۲۳ و ۱۳، جمعه ۲۲ و ۱۲ و شنبه ۲۱ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۲۲ درجه و فیروزکوه با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.