کاهش ۶ درصدی سرقت در تهران

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: طرح های مختلفی در برخورد با جرائم خشن و جمع آوری معتادان در ایام نوروز در حال اجراست و پلیس با افراد هنجار شکن و شرور که امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره خواهند انداخت در کمترین زمان برخورد قاطع خواهد کرد.

سردار هداوند با بیان اینکه در نیمه دوم تعطیلات نوروزی شاهد بازگشایی مراکز اداری و تجاری می باشیم، تصریح کرد: تلاش برای برقرای نظم و امنیت و تامین آسایش شهروندان و مسافران با جدیت ادامه دارد و شهروندان در ترددهای شهری و مراجعه به مراکز اداری و تجاری علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی که سلامت و بهداشت جامعه را به ارمغان خواهد آورد،  به توصیه های پلیسی  توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه هوشمندی و هوشیاری پلیس در ارائه خدمات موثر به شهروندان از جمله مولفه های مهم در کاهش هدر رفت توان تجهیزاتی و نیروی انسانی پلیس است، عنوان کرد: نیروی انتظامی ولایتمدار و امانتدار مردم بوده، و این خصیصه ویژه پلیس ایران اسلامی است.

جانشین پلیس تهران افزود: با توجه به کاهش سفرهای نوروزی به علت شیوع ویروس کرونا، ما شاهد ترددهای درون شهری و حضور شهروندان در شهر تهران هستیم که در راستای تامین نظم و امنیت شهر  تهران، پلیس نیز همچون سال های قبل آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان در برخورد با جرائم مختلف را دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.