هشدار؛ کرونا در این استان صعودی شد

دکتر نوید دانایی دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: ۱۲ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اضافه کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۹۹۳ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از ۱۰ الی ۱۱ فروردین ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۸۵۱ نفر رسیده است و چهارده هزار و ۱۴۲ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۴۰۹۶ نفر رسید

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.