زنگ خطر کرونا به صدا درآمد/ ورود کرمانشاه به پیک چهارم

محمودرضا مرادی بعد از ظهر امروز در گفتگو با مهر اظهار کرد: در پی خیز ویروس کرونا در استان کرمانشاه، تعداد شهرستان‌های این استان که در وضعیت خطر به سر می‌برند، روز به روز بیشتر شده و این نشان‌دهنده ورود استان کرمانشاه به پیک چهارم کرونا است‌.

وی افزود: مطالعات آزمایشگاهی بیانگر گسترش ویروس جهش یافته کرونا در استان کرمانشاه بوده که با قدرت سرایت بسیار زیادتر و درگیر کردن سنین مختلف، خطر بزرگی را برای همگان رقم زده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه مردم بیش از یک سال است که با تبعات و محدودیت‌های ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: اکنون که امیدها برای تأمین واکسن جهت افراد نیازمند بیشتر شده لازم است تا آن زمان، مردم استان کرمانشاه در اندیشه محافظت از خود و خانواده‌هایشان باشند.

مرادی تاکید کرد: ستاد استانی مدیریت کرونا با درک حساسیت و خطر پیش رو از مردم درخواست می‌کند تا با رعایت اصول بهداشتی همچون استفاده از ماسک، دوری از مکان‌های پر تردد، پرهیز از دورهمی و شرکت یا برگزاری هرگونه جشن، مراسم و آئین سنتی، مذهبی و خانوادگی به سلامت جامعه کمک کرده و سلامت خانواده خود را مدیریت کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.