قیمت یخچال و فریزر در بازار+جدول

به گزارش اقتصادنیوز، در هر خانه‌ای یخچال و فریزر پر مصرف‌‌ترین وسایل برقی هستند، زیرا ۲۴ ساعت شبانه‌روز را بی وقفه کار می‌کنند. وجود این محصول آنقدر در خانه مهم و حیاتی است که حتی تصور آشپزخانه ای بدون یخچال فریزر هم ترسناک است. همه انسان های کره زمین به یخچال فریزر نیاز دارند، حتی مردمی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند. زندگی در خانه ای که یخچال فریزر ندارد به طور حتم مشکل و تاحدودی غیر ممکن خواهد بود.

امروزه یخچال‌فریزرها مجهز به امکانات الکترونیک و تقریبا شبیه به رایانه شده‌اند. دستگاه تصفیه هوای داخل یخچال (ضد باکتری)، فیلترهای مختلف تصفیه آب، مجاری خروجی آب و یخ روی در یخچال، نمایشگرهای مختلف روی در یخچال و (صفحه‌هایLED  نمایشگر تلویزیونی روی در یخچال و نمایشگر داخل یخچال) همه از امکانات یخچال‌های حال حاضر هستند که می‌توانید با توجه به نیاز خودتان هرکدام از آنها را داشته باشید. قیمت یخچال و فریزر به ویژگی ها و عوامل متعدی مانند برند،مدل، ابعاد،گنجایش یخچال،گنجایش فریزر، تعداد طبقات و... بستگی دارد.

بررسی بازار لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر حکایت از آن دارد که در حال حاضر  برند های دوو، وست پوینت و  اسنوا رتبه های اول تا سوم گرانترین یخچال و فریزرهای موجود در بازار را به خود اختصاص داده اند.

همچمنین یخچال و فریزرساید بای ساید دوو مدل D۴S-۰۰۳۶SS با قیمت ۵۲میلیون و ۲۴۰ هزار تومان به فروش می رسد. اما اگر به دنبال یک محصول مقرون به صرفه تر هستید یخچال و فریزر سینجر مدل T۵۵۹۹ را می توانید با قیمت ۵ میلیون و ۷۵۰ تومان خریداری کنید.

در ادامه فهرستی از قیمت انواع یخچال و فریزرهای موجود در بازار  آمده است.

یخچال

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.