توصیه‌های پلیس به‌منظور پیشگیری از سرقت احتمالی در آستانه 13 بدر

معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهروندان حتی‌المقدور از قفل‌های محکم و استاندارد برای درب منزل استفاده کنند، گفت: به‌علاوه افراد در هنگام ترک منزل حتما درب ورودی، درب حیاط، پنجره‌های مشرف به کوچه و درب مشرف به بالکن را قفل کنند.

علی‌اصغر مهری به بیان توصیه‌هایی در خصوص تعطیلات پایانی ایام نوروز پرداخت و اظهار کرد: شهروندانی که قصد ترک منزل و حضور در طبیعت را دارند، طلا، جواهرات، اسناد، مدارک و وجوهات نقد خود را به صندوق امانات بانک‌ها و یا افراد مورد اطمینان بسپارند و از حمل آن خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از سپردن کلید منزل به افراد غیر مطمئن، شرکت‌ها، کارگران و تعمیرکاران خودداری کنند، افزود: لازم است افراد روی نورگیر و پنجره‌ها به‌ویژه در طبقات همکف و مسیر لوله‌های گاز، حفاظ نصب کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: شهروندان حتی‌المقدور از قفل‌های محکم و استاندارد برای درب منزل استفاده کرده و به‌منظور روشنایی منازل در شب، از چراغ‌های تایمر استفاده کنند.

مهری خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام ترک منزل حتما درب ورودی، درب حیاط، پنجره‌های مشرف به کوچه و درب مشرف به بالکن را قفل کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پارک اتومبیل در حاشیه جاده‌ها، تصریح کرد: رانندگان اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، فقل سوئیچی و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.

وی ادامه داد: افراد از بسته شدن درها و شیشه‌های ماشین خود اطمینان حاصل کنند و از قرار دادن کیف، دوربین، تلفن همراه و اشیای قیمتی در داخل خودرو به‌صورت قابل مشاهده پرهیز کنند.

مهری خاطرنشان کرد: اگر شهروندان خودرو و افراد مشکوک در محله خود مشاهده کنند، شماره پلاک آن را یادداشت کرده و سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.