بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: شخصی که مرد ۴۴ ساله ای را در خیابان ساحلی به قتل رسانیده بود،‌ در عملیات ماموران پلیس و در محل وقوع قتل دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت:‌ درساعت ۳۴ دقیقه بامداد ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ با اعلام گزارشی از یک نزاع و درگیری منجر به جرح در خیابان ساحلی شهر بوشهر جنب باشگاه بدنسازی ایران جوان، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ مصلی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، مشخص شد که جوانی ۲۲ ساله راننده خودرو پراید با فردی ۴۴ ساله که راکب موتورسیکلت بوده به علت بحث و جدل لفظی درخیابان به انگیزه بد رانندگی کردن و احتمال تصادف، درگیر شده و با ضربات چاقو باعث مصدومیت شدید او شده است.

این مقام پلیس خاطر نشان کرد:‌ متاسفانه حین انتقال راکب موتورسیکلت توسط اورژانس به مرکز درمانی،‌این فرد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه با عکس العمل سریع ماموران ضارب بلافاصله در محل وقوع قتل دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، عنوان داشت: آموزش مهارت های زندگی و کنترل خشم با قدری تحمل، تدبیر و گذشت از بروز چنین حوادثی پیشگیری خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.