سخنگوی جبهه پایداری گفت: مردم به دنبال کسی نیستند که تقسیم کننده پست های کلیدی بین هم حزبی‌هایش باشد.

فرصت زیادی تا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باقی نمانده اما هنوز جریانات و صاحب نظران سیاسی در این باره که میزان مشارکت مردم در انتخابات چگونه خواهد بود به جمع بندی و اتفاق نظر نرسیده‌اند؛ مشارکت حداقلی مردم در انتخابات مجلس ۹۸، رخدادی است که نمی‌توان آن را کتمان یا از آن به سادگی چشم پوشید. با این حال بسیاری از چهره‌های سیاسی، امیدوارند مردم مانند همیشه پشتیبان نظام باشند و انتخابات باشکوه دیگری را رقم بزنند.

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری نیز با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده، اظهار کرد: انتخابات در کشور ما از اول انقلاب با شکوه برگزار شده و مردم توجه دارند که حضور معنادار و با شکوه در انتخابات بقا و دوام قدرتمند نظام را تضمین می کند، فلذا مردم همیشه پشتیبان نظام بوده اند و خواهند بود.

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به عواملی که می تواند به حضور پرشور مردم در انتخابات کمک کند اظهار کرد: یکی از عوامل موثر حضور پرشور مردم در انتخابات حضور نامزد های امید بخش نسبت به آینده کشور است، اگر کسی پا در عرصه انتخابات ریاست جمهوری بگذارد که مردم در عملکرد او عدالت محوری وظلم ستیزی و امانتداری را مشاهده کرده و نگاه به ظرفیت های داخلی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی مستکبران عالم را در عمل و رفتارو برنامه او تجربه کرده باشند، هم اجماع بر سر نامزد واحد قابل دستیابی است و هم نیاز به طراحی مدل های ناکارآمد وحدت که عموماً از خواستگاه توده های مردمی فاصله دارد نیست.

متقی‌فر افزود: وحدت و اجماع واقعی بر آمده از جوهره توانمندی و صفات انقلابی و تقوایی نامزد جامع تحقق پیدا می کند، نه در فضای جلسات پیدا و پنهان نگاه‌های مطرود فرقه ای که به شکل پدر خواندگی در ایام انتخابات ظهور بروز پیدا می کنند.

خط مشی جبهه پایداری در انتخابات 1400 از زبان آقای سخنگو

وی گفت: حضور مردم زمانی در انتخابات کمرنگ می شود که در گزینه های مورد نظر گفتمان انقلاب، عدالت کمرنگ شود، از همین رو افرادی باید در گزینه ها مطرح شوند که مردم در رفتارهای آنها نشانه های انقلابی گری و عدالت محوری را به خوبی حس کرده و دیده باشند. امیدواریم نامزدهایی پا به عرصه انتخابات بگذارند که محبوب و عدالت محور باشند و متعلق به ملت ایران و انقلاب و نظام.

سخنگوی جبهه پایداری بیان کرد: همه سیاسیون بدانند مردم این بار با بصیرت بیشتری انشالله  در صحنه حاضر خواهند شده و گوششان پر و ذهنشان خسته از وعده های بلا عمل است، مردم به دنبال فردی هستند قاطع و انقلابی و متدین و توانمند که مشکلاتشان را حل کند، نه کسی که تقسیم کننده پست های کلیدی در بین هم حزبی های خود باشد؛ مردم هرگز به نماینده جریاناتی که از ولایت فقط یک نام و عنوانی را قبول دارند و با تفکر و خط امام عملاً مخالف هستند فاصله زیادی دارند.

متقی‌فر با اشاره به خط مشی جبهه پایداری گفت: این جبهه همواره بر انقلابی گری و آرمان‌خواهی و ارزش مداری در همه عرصه های انتخابات پافشاری دارد، چون رفتارهای انقلابی همیشه وحدت آفرین بوده ما باید تلاش کنیم روحیه ایثار و فداکاری و عشق خدمت به مردم و غیرت انقلابی و اسلامی در وجود گزینه انتخابات ریاست جمهوری را ببینیم. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.