از بازار خودروهای داخلی چه خبر؟
محصولات پرطرفدار سایپا امروز و پس از چند روز نوسان قیمت بالاخره ترمز رشد قیمت را کشیدند و بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار عرضه شدند.  

براساس ارزیابی های صورت گرفته «ساینا» از جمله محصولات سایپا است که طی روزهای اخیر به دفعات رشد قیمت داشت، این خودرو روز گذشته نیز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به دوشنبه گذشته در بازار عرضه شد. اما امروز این خودرو نیز بدون تغییر  و با قیمت ۱۴۴ میلیون تومان در بازار معامله شد. 

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی های صورت گرفته دو خودرو  «کوییکR» و «کوییک معمولی» نیز امروز بدون افزایش و با قیمت ۱۵۹ و ۱۴۷ میلیون تومان معامله شدند.

خانواده تیبا نیز امروز روز آرامی داشتند؛ بطوریکه مدل «صندوقدار» این خانواده امروز در بازار با قیمت ۱۲۸ میلیون و «تیبا دو معمولی» نیز با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان در بازار معامله شد.

همچنین در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت ۲۶۸ میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.