شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور تقویت می‌شود

تکرار اشتباهات محصول ندانستن‌ها است،اگر از گذشته اطلاع داشته باشیم شاید از آن درس بگیریم و مسیرهای اشتباه را تکرار و تجربه نکنیم.یکی از حوزه هایی که می تواند ماشین زمان به آن سفر کند اقتصاد است، اقتصاد ایران در نیم قرن گذشته همچون سایر حوزه های حیات اجتماعی با فراز و فرود های بسیاری روبرو شده است. اتفاقات مشابهی بر اقتصاد ایران رفته و تصمیمات متفاوتی برای آن گرفته شده است اما به نظر می رسد با نتایج یکسان روبرو هستیم.«در نیم قرن با اقتصاد ایران» اخبار مهم اقتصادی ایران و جهان را مرور می کنیم.سال اول هر دهه را به عنوان نقطه بررسی تاریخ اقتصادی قرار داده ایم.این مطلب با عنوان نیم قرن با اقتصاد ایران منتشر می شود،در طول بررسی تاریخ اقتصادی پنج دهه گذشته ممکن است به حوادث مهم و اثر گذار برخورد کنیم که این اخبار و وقایع را نیز منتشر می کنیم. روزنامه اطلاعات به دلیل سابقه ۹۰ ساله آرشیو قوی و رویکرد صرف خبری در بازتاب وقایع پایه این بررسی قرار گرفته است.

۲۷ فروردین ۱۳۷۱؛ شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور تقویت می‌شود

تقویت شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور در سال‌جاری از اولویت‌ها و سیاست‌های مهم وزارت صنایع است.

آقای فیاض، معاون اداری – مالی وزارت صنایع گفت: سعی بر این است که علاوه‌بر گسترش شهرک‌های موجود، برنامه تنظیمی برای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید را نیز امسال به مرحله اجرا درآوردیم.

وی با اشاره به بحث تفویض اختیار به مدیران کل صنایع استان‌ها گفت: در حال حاضر به جز مواردی که مشکل قانونی دارند، تمام امور به مدیران کل صنایع تفویض شده است و برای باقیمانده امور نیز در صدد یافتن راه‌حل‌های مناسب هستیم.

مشروح این گزارش را در اقتصاد نیوز با تیتر «قیمت 7 خودرو رسما کاهش یافت» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.