پیام صریح سردار قاآنی به اسرائیل و آمریکا

 سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی ‌صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید حجازی در دانشکده پرواز اصفهان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این سردار شهید اظهار داشت: شهید حجازی جزو انسان‌های ارزشمند بود که در صحنه‌های علم و جهاد در کنار همرزمانش درس فداکاری و جهاد را آموخت.

وی با بیان اینکه شهید حجازی قبل از انقلاب در صحنه‌های مبارزه جزو برجسته‌ترین مبارزان با رژیم طاغوب بود و در دوره انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم در عرصه‌های مختلف حضور داشت، افزود:‌ وی یک دوره 10 ساله فرمانده نیروی مقاومت بسیج را به عنوان پشتوانه اساسی انقلاب هدایت کرد و تربیت نیروهای مقامت را از مرزهای کشور فراتر گذشت و این عرصه را بین‌المللی کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فعالیت این شهید تا جایی است که رهبران جهادی از حسن نصرالله تا حنیفه و دیگر رهبران پیام‌های عرض تسلیت برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرده‌اند و رهبر معظم انقلاب هم در پیام خود این شهید را مجاهدی با فکری پویا و سرشار از ایمان راستین یاد کردند.

 وی با بیان اینکه ‌شهید حجازی در مسئولیت‌های خود در سپاه سربلند بوده و راه این شهید در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد، ادامه داد:‌ مسیری را که شهید سلیمانی گسترش داده و شهید حجازی ادامه داده و قول به پیروزی این راه داده است با صلابت تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) محقق می‌شود.

‌سردار قاآنی گفت: امروز  جبهه‌های مقاومت از ایران‌، لبنان‌، سوریه‌، عراق و یمن و فرزندان مقاومت هر روز یک اقدام اساسی مقابل دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند و تا رسیدن به حکومت جهانی این راه را ادامه می‌دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.