انتشار بوی نامطبوع در عسلویه!

فرهاد قلی‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: با توجه به انتشار بوی نامطبوع در شهرستان عسلویه، پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و صنایع مربوط به باید اقدامات فوری را در این زمینه انجام دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: بازدیدهای لازم از صنایع مستقر در شهرستان عسلویه برای این منظور انجام شد تا نقاط آلوده‌کننده و محل‌های انتشار بوی نامطبوع شناسایی شود.

وی بیان کرد: از محل‌های بوی نامطبوع می‌توان به مخازن متمرکز ذخیره میعانات گازی مجاور شهر عسلویه، محل شکستگی آب برگشتی دو فاز پالایشگاهی اشاره کرد.

قلی‌نژاد با اشاره به شناسایی همه منابع انتشار بوی نامطبوع در شهرستان‌های کنگان و عسلویه در دو سال اخیر خاطرنشان کرد: راهکارهای لازم برای مقابله با این بو به صنایع ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی صنایع به این موارد عمل نکرده‌اند، افزود: به دلیل عدم انجام اقدامات توسط برخی از متولیان صنایع با شکایت محیط زیست پیگیری حقوقی نیز آغاز شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: موضوع کنترل بوی نامطبوع در پروژه‌های طرح جامع رفع و کاهش آلودگی‌های منطقه که مصوب هیأت دولت شده است وجود دارد و حتماً باید در اجرای پروژه‌های مذکور تسریع شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.