به نظر می رسد لیونل مسی برای تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا به توافق قطعی دست یافته و این خبر به زودی و به صورت رسمی اعلام خواهد شد. اما همیشه شایعاتی در مورد احتمال انتقال این ستاره پرافتخار به MLS شنیده شده و بعد از سرمایه گذاری دیوید بکام در تیم اینتر میامی، این اخبار افزایش هم یافته است. حالا لیونل مسی خانه ای شیک و بزرگ در میامی خریداری کرده تا شایعات در سال های پیش رو مبنی بر انتقال این بازیکن به آمریکا بیشتر هم بشود.

نشریه مارکا مدعی شد گفته می شود لیونل مسی یک آپارتمان مبله با چهار اتاق خواب، چهار حمام و چشم انداز دریا در ساختمانی زیبا و منحصر به فرد در سواحل جزایر سانی در نزدیکی مرکز شهر میامی خریداری کرده است. این بنا دارای واحدهایی با نمای ۳۶۰ درجه، ۵۱۱ متر فضای داخلی و ۱۹۵ متر تراس است و لیونل مسی ۷.۳ میلیون یورو برای خرید این خانه تماشایی پول پرداخت کرده است.

این بنا دارای شش استخر، باشگاه بدنسازی، فضای اختصاص یافته به یوگا، بخش بازی کودکان و بسیاری امکانات دیگر است. البته مسی دو سال پیش با پرداخت پنج میلیون دلار آپارتمانی در برج پورشه، ساختمانی ۶۰ طبقه در ساحل میامی نیز خریداری کرده بود.

قصر فوق لاکچری لیونل مسی در آمریکا/عکس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.