شنیده شدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی نزدیک نوار غزه

در پی شلیک راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه، صدای آژیر خطر در این شهرک‌ها به صدا در آمد.

منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر شلیک راکت به سوی چند شهرک صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر می‌دهند.

بر اساس اعلام خبرگزاری فلسطینی شهاب،‌ آژیر خطر در شهرک‌های «مفلاسیم»، «نیرعام» و «سدیروت» شنیده شده است.

این خبرگزاری همچنین افزود که دست کم شلیک یک راکت از نوار غزه به سوی شهرک صهیونیستی «سدیروت» تایید شده که سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین این راکت را رهگیری کرده است.

منابع خبری از پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز نوار غزه خبر می‌دهند.

بامداد امروز نیز ۳۶ راکت  از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف شلیک شده و سامانه‌های دفاع موشکی رژیم صهیونیستی تنها شش راکت از ۳۶ راکت شلیک شده را رهگیری کرد.

 «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از پایان نشست با فرماندهان نظامی این رژیم گفت که درباره نوار غزه دستور داده که برای هر سناریوی احتمالی آماده باشند.

تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی پس از آن آغاز شد که جوانان فلسطینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به علت اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ممانعت از ایجاد تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت این ماه مبارک در شهر قدس و به ویژه در اطراف مسجد الاقصی با نیروهای صهیونیست چند بار درگیر شدند تا اینکه شامگاه پنجشنبه، درگیری‌های میان دو طرف به شدت تشدید شد و هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، بیش از ۱۰۰ فلسطینی مجروح شدند.

پس از این اعلام، دیشب ساعت ۱۱:۴۶ به وقت ایران اتاق مشترک گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «قدس و مسجد الاقصی خط قرمز و مقاومت فصل الخطاب است». تنها پس از گذشت حدود ۴۰ دقیقه از صدور این بیانیه، منابع خبری از حمله راکتی گسترده نیروهای مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه خبر دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.