ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

به گزارش رسانه صهیونیستی تایمز آو اسراییل، دفتر «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد که وی به ارتش این رژیم دستور داد همچنان در وضعیت آماده باش باقی بمانند.

صدور دستور ادامه وضعیت آماده باش از سوی وزیر جنگ این رژیم در حالی است که در روزهای اخیر گروه‌های مقاومت در واکنش به تجاوز صهیونیست‌ها به فلسطینیان در قدس اشغالی، اقدام به شلیک راکت به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه کرده‌اند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس دیروز شنبه پس از برگزاری نشست اضطراری امنیتی خود با مقامات ارشد نظامی این رژیم در تل آویو که به منظور ارزیابی حمله تلافی جویانه امروز از سوی نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، اعلام کرد: من به همه دستور داده‌ام که برای هر سناریویی آماده شوند.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس همچنین در خصوص درگیری اخیر میان شهروندان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست، بدون اشاره به نقض گسترده حقوق مظلومان فلسطینی ساکن در سرزمین‌های اشغالی در اظهاراتی مضحک مدعی شد: ما آزادی دینی را مانند هر سال حفظ کرده‌ایم، برای تمامی ساکنین و بازدید کنندگان اورشلیم!

گفتنی است که تبادل آتش میان جبهه مقاومت فلسطین در نوار غزه با ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیلی همزمان با تظاهرات گسترده مردم در کرانه باختری و نوار غزه در حمایت از حقوق ملت فلسطین در قدس اشغالی برای ورود به مسجد مبارک الاقصی و باب العمود صورت گرفت.

طبق گزارش هلال احمر فلسطین، تعداد مجروحان فلسطینی که با شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و دیگر مناطق فلسطین اشغالی درگیر شده‌اند، به ۱۷ تن رسید.

پایگاه خبری روزنامه الرای اردن نیز در خبری نوشت که نظامیان صهیونیستی از ورود پزشکان فلسطینی به صحنه درگیری‌های قدس اشغالی برای کمک به مجروحان جلوگیری کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.