یک موضوع انتخاباتی خنده‌دار از نظر دبیرکل حزب اسلامی کار

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: اینکه اصولگرایان خود را پیروز صحنه انتخابات می دانند، خنده دار است در مسابقه بدون رقیب جدی برنده شدن خیلی افتخار آفرین نیست و پیروزی تلقی نمی شود.

«حسین کمالی»، دبیرکل حزب اسلامی کار، در خصوص شرایط پیش روی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان از حدود ۶ ماه پیش تصمیم قاطع خود را گرفته اند که در انتخابات شرکت موثر و فعال و نقش آفرینی سیاسی اجتماعی داشته باشند و بتوانند در این صحنه حضور پیدا کنند و به جمعیت خاموش و بی تفاوت اضافه نشوند و در حقیقت یک نقش موثر و سازنده ای را ایفا کنند. اینکه کسانی که برگزار کننده انتخابات هستند احساس کنند که به چنین نقشی جامعه و حاکمیت نیازمند است و اصلاح طلبان می توانند چنین نقشی را عهده دار شوند تعیین کننده برنامه های بعدی انتخاباتی اصلاح طلبان است.

او در خصوص سخنانی مبنی بر تعویق انتخابات خاطرنشان کرد: برنامه تعویق انتخابات و عقب افتادن انتخابات پیشنهاد دولت نبوده، یکی از احزاب اصلاح طلب آن هم به دلیل اینکه وضعیت کرونا باعث می شود تا عده کمتری در انتخابات حضور پیدا کنند و مشارکت کاهش پیدا کند این پیشنهاد را داده است و این پیشنهاد اصلاح طلبان نیز نبوده است.

او اضافه کرد: پیشنهادی که این حزب اصلاح طلب داده بود پیشنهادی نبوده که کار دولت فعلی ادامه پیدا کند و زمان بیشتری در اختیار داشته باشند، چون دولت تا زمانی که دولت بعدی روی کار بیاید مدیریت صحنه را دارد. این نوع گفتگوها در حقیقت یک نوع جوسازی و فضاسازی و یک نوع جنگ روانی است که برای تشویش اذهان عمومی شروع می کنند.

کمالی تصریح کرد: اینکه اصولگرایان خود را پیروز صحنه انتخابات می دانند، خنده دار است در مسابقه بدون رقیب جدی برنده شدن خیلی افتخار آفرین نیست و پیروزی تلقی نمی شود. جایی که همه رقبا را زمین گیر کنند و با مقررات و ضوابطی که خودشان وضع کرده اند رقبا را از صحنه خارج کنند بعد هم بیایند به تنهایی در میدان تاخت و تاز کنند و بگویند که ما برنده شدیم این برنده شدن نیست. من به چهره کسانی که می خواهند قیافه پیروزی به خود بگیرند می خندم. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.