جاده هراز بازگشایی شد

«سرهنگ ایرج کهریزی» روز جمعه با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های منتهی به استان‌های شمالی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد در تمام مسیرهای شرق استان تهران شامل هراز، فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا (ع) عادی و روان در جریان است.

وی گفت: محدودیت تردد به دلیل بیماری کویید ۱۹ در جاده ها ادامه دارد و در این راستا پلیس راهور رانندگان غیر بومی که از شهرهای قرمز عبور کنند را یک میلیون تومان جریمه می کند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران در ادامه اظهار داشت: رانندگان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند، چراکه ماموران پلیس راهور در تمامی مسیرها حضور فعال دارند و تخلفات به طور شبانه روزی رصد و ثبت می شود.

کهریزی اعلام کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته حادثه منجر به فوت و گره ترافیکی جاده های هراز و فیروز کوه گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به روان بودن ترافیک در مسیرهای هراز و فیروز کوه هیچ محدودیتی اعمال نشده است و در صورت سنگین شدن ترافیک محدودیت های اعمال شده اعلام می شود.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی، پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و اجتناب از ارتکاب تخلفات حادثه ساز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.