حیات افزایش قیمت سکه در گرو یک حمایت؟

پیش بینی قیمت سکه در اولین روز هفته

کدخبر: ۴۰۹۲۰۹
اقتصاد نیوز: قیمت سکه امروز با احتمال حرکت به سوی مرز 9 میلیون روبرو است. زیرا قیمت طلا نتوانست مرز 1800 دلار را رد کند و قیمت دلار نیز پتانسیل صعود ندارد.
پیش بینی قیمت سکه در اولین روز هفته

به گزارش اقتصادنیوز، اگر امروز سکه حمایت ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را از دست بدهد، به سوی محدوده ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حرکت خواهد کرد. سکه حمایت سنگین ۱۰ میلیون تومانی را از دست داد ولی هم چنان سکه بازان امیدوارند که قیمت از حمایت ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی پایین تر نرود.

در معاملات پشت خطی روز جمعه در مقطع کوتاهی قیمت فلز گران بهای داخلی به محدوده ۹میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رفت. با این حال، خیلی زود توانست به حدود ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان برسد.

سکه حباب

شرایط سقوط در بازار سکه

نزول بهای طلا در بازارهای جهانی و افت دلار در انتهای هفته دو عاملی بودند که قیمت فلز گران بهای داخلی را تحت فشار قرار دادند. اگر روز شنبه اسکناس آمریکایی به سوی سطح ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت کند، می توان شکست حمایت ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را قطعی دانست. با این حال، گفته می شود هرچقدر مذاکرات برجام طولانی تر شود، احتمال ادامه افت قیمت دلار نیز کاهش خواهد یافت. در نتیجه انتظارات کاهشی در بازار سکه نیز پایین تر خواهد آمد.

سکه پشت خطی2

شرایط حبابی سکه های کوچک

حباب سکه امامی تقریبا در هفته های اخیر تخلیه نشد و به مقادیری طبیعی رسید. به عنوان مثال، روز پنجشنبه بین ارزش ذاتی و بازاری فلز گران بهای داخلی تنها حدود ۱۴۵ هزار تومان فاصله داشت و اندازه حباب به حدود۵/۱ درصد رسیده بود. با این حال، در بازار سکه های کوچک هم چنان حباب های قابل توجهی وجود دارد. این موضوع می تواند زمینه ساز افت بیشتر نیم و ربع سکه شود. حباب نیم سکه در روز پنج شنبه بالای ۱۲ درصد بود و حباب ربع سکه بالای ۴۲ درصد قرار داشت.

سکه حباب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید