نویسنده مشهور سینما هم کرونایی شد

وی بعد از به اشتراک گذاشتن تصویر آزمایش مثبت تست کرونایش، در این باره نوشت: «راسش اگه نتیجه تست مثبت کرونام رو گذاشتم، به خاطر این نبود که کسی رو نگران کنم. همونطور که از تاریخ بالاش معلومه، الان تقریبا ده دوازده روزه که درگیرش هستم و اگه اتفاق عجیبی نیفته، به نظر میاد که دارم ازش جون سالم به در می‌برم… این پست رو گذاشتم که چیزای دیگه‌ای بگم…

اول این‌که هرچقدر که ر عایت کنین، بازم کمه. من این بیماری رو از یه جلسه کاری دو نفره گرفتم، با فاصله دو تا سه متر و هر دو نفر هم ماسک داشتیم. فقط در طول جلسه یکی دو بار ماسک رو یک لحظه پایین آوردیم برای خوردن چایی. پس با کسی تعارف نکنید. قطعا کسی از چایی نخوردن نمی‌میره ولی از کرونا چرا… خیلی مهمه که تا وقتی شرایط امین نیست، حتی یک لحظه ماسکوت رو برندارین… و دوتا ماسک بزنید.

به شکل عجیبی کماکان یه سری از پروژه‌های سینمایی و سریال‌ها مشغول به تولید هستن و جون تمام عواملشون رو دارن به خطر می‌ندازن. مهرداد و علی و خیلی‌های دیگه رو به دلیل همین رفتار از دست دادیم و خیلی‌ها هم هر روز دارن مبتلا میشن و خبراش رو می‌خونیم. این دیگه اسمش سهل‌انگاری نیست. این جنایته. دارین با جون خودتون و همکاراتون و خانواده‌هاتون بازی می‌کنین.

تا وقتی بازیگر و مجری بدون ماسک جلوی دوربین میرن و کنترلی روی عوامل ندارید که بعد از ساعت کار کجا می‌رن، گفتن اینکه پروتکل‌ها رو رعایت می‌کنید کاملا بی‌معنیه. دفعه قبل هم اینا رو گفتم و چندتا همکار و تهیه‌کننده بهم اعتراض کردن، ولی بازم می‌گم. درنهایت شما دارید برای تولید یک پروژه، عوامل رو در معرض خطر قرار میدید که به نظرم هیچ پروژه‌ای ارزش همچین ریسکی نداره.

چند وقت قبل یک مسئولی صحبتی کرد درمورد واکسن برای بازیگران که طبق معمول یک عده شروع به فحاشی کردن که مگه خون بازیگرا از ما رتنگین‌تره. بعضی از همکاران عزیز هم به خاطر این واکنش‌ها بع سرعت اعلام کردن که نمی‌خوان در اولویت واکسن باشن که به نظرم بسیار موضع اشتباهی بود…

 یه مجری، بازیگر یا ورزشکار مجبوره بخاطر شغلش از ماسک استفاده نکنه. مگه چندتا شغل دیگه داریم که چنین شرایطی دارن؟ مسئولین موظف هستن یا کسایی که توی چنین شرایطی هستن رو در اولویت واکسیناسیون قرار بدن، یا به طور جدی جلوی تولید کارها رو بگیرن. دویتان تهیه‌کننده هم جای اعتراض به من، دنبال این حق خودشون و گروهی که مسئولیت جونشون رو دارن بگیرن.

کسایی که الان می‌خوان به من فحش بدن هم بیخود زحمت نکشن. این فحش‌ها هیچوقت به هیچ جای من نبوده. خودمم نه بازیگرم، نه مجری، نه ورزشکار. درنتیجه این ماجرا شامل خودم نمیشه و واکسن برای خودم نمی‌خوام. دارم حرص کسای دیگه‌ای رو می‌خورم که نه تنها مثل همه مردم بدون واکسن موندن، بلکه مجبورن توی محیط‌های شلوغ و کنترل نشده، بدون ماسک کار کنن. از همکاران بازیگر هم خواهش می‌کنم این قضیه رو به عنوان مطالبه جدی دنبال کنن.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.