با وجود آنکه بعضی از مسئولان فدراسیون از جمله صادق درودگر رئیس کمیته اقتصادی سازمان لیگ اعلام کرده بود پول شستا پرداخت شده اما این شرکت دولتی ۳۰ میلیارد پرداختی را پس زد و سرانجام توانست ساختمان فدراسیون فوتبال را مال خود کند.

حالا رسما ساختمان فدراسیون فوتبال در مالکیت شستا قرار گرفت و شستا صاحب آن شد و حتی سند تک برگ آن هم صادر شده است.

فدراسیون فوتبال ادعا داشت که با شستا توافق کرده به جای دو میلیون یورو ارز به آنها ریال پرداخت کند. دیگر ادعای آنها هم این بود که با ارز آبان ۹۸ یعنی یورو ۱۴ هزار تومانی پول را به شستا برمی گردانند. این شرکت دولتی اما بی توجه به ادعاهای مسئولان فدراسیون فوتبال، کار خود را کرد. چندی قبل وکیل این شرکت به خبرنگاران گفت در حال قیمت گذاری ساختمان هستند. دوباره مسئولان فدراسیون ادعا کردند موضوع به سادگی حل و فصل می شود اما در نهایت این شرکت رای دادگاه را گرفت. طبق ارزش گذاری ها ساختمان فدراسیون حدود ۶۵ میلیون تومان ارزش داشت که البته سه تا ۴ میلیارد بیشتر از طلب شستا بود. ظاهرا به ازای آن پولی به حساب فدراسیون بازگردانده خواهد شد. 

طبق اعلام شرکت شستا، فدارسیون فوتبال باید به زودی تخلیه شود تا به فروش برسد. عزیزی خادم رئیس این فدراسیون اخیرا اعلام کرد قرار است مقر فوتبال به آکادمی، جایی که کمپ تیم ملی هم نامیده می شود، منتقل شود. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.