عالم مبارز بحرینی:‌ حملات اخیر،‌ رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده است

عالم مبارز بحرینی گفت: در روزهای اخیر شاهد اصابت موشک به نزدیکی رآکتور هسته ای اسرائیل غاصب بودیم که انفجار در کارخانه اسلحه سازی و آتش سوزی در فرودگاهی در این رژیم تزلزل ایجاد کرد.

شیخ عبدالله دقاق عصر امروز در دومین کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت مجازی  برگزار شد، به تلاش کشورهای غربی برای تضمین موجودیت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی،  محور مقاومت در منطقه بسیار قدرتمند و عزتمند شده است.

وی پاسداشت روز قدس را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با پایه گذاری روز جهانی قدس بر همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تکلیف کرد که به بزرگداشت مسأله قدس و فلسطین بیاندیشند، زیرا قدس متعلق به همه مسلمانان است و همه امت‌های اسلامی باید این روز بزرگ را پاس بدارند.  

عالم مبارز بحرینی، سرزمین قدس را بسیار شریف و با عظمت دانست و گفت: این سرزمین شریف را با زور از مسلمانان غصب کرده‌اند، از این رو باید قدس را با زور آنها پس بگیریم و آن را به صاحبان اصلی آن و مسلمانان بازگردانیم.

وی با بیان اینکه روز قدس نشانه‌ای از افول و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و باید آن را جشن گرفت، تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد اصابت موشک به نزدیکی رآکتور هسته‌ای اسرائیل غاصب بودیم که انفجار در کارخانه اسلحه سازی و آتش سوزی در فرودگاهی در این رژیم تزلزل ایجاد کرد.

دقاق افزود: تمامی این اتفاق‌ها نشان می‌دهد بر خلاف ادعاهای صهیونیست‌ها و رسانه‌های غربی، اسرائیل یک ببر کاغذی است که هیچ قدرتی ندارد و در حال افول و شکست کامل است و کشورهای اسلامی و خاورمیانه هیچ وابستگی به این رژیم جعلی ندارند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی از همه طرف محاصره شده و محور مقاومت، این خانه عنکبوتی را تحقیر کرده است، گفت: به زودی با گسترش محور مقاومت شاهد آزادی فلسطین و مسجد الاقصی خواهیم بود و اسرائیل غاصب به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف با سخنرانی ۳۰  شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس از روز سه شنبه آغاز به کار کرده است و تا پایان هفته ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.