واکنش ایران به جنایت اسرائیل در مسجدالاقصی

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران حمله به مسجدالاقصی اولین قبله گاه مسلمین و شهید و زخمی‌کردن نمازگزاران فلسطینی توسط نظامیان رژیم اشغالگر قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را به شدت محکوم میکند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود:این‌ جنایت جنگی  بار دیگر خوی جنایتکار  رژیم نامشروع صهیونیستی و ضرورت اقدام عاجل بین المللی جهت متوقف کردن نقض بنیادی ترین موازین حقوق بشردوستانه بین المللی را به همه جهانیان ثابت کرد.

 سخنگوی دستگاه سیاست خارجی  اضافه کرد: جمهوری اسلامی‌ایران ضمن محکوم‌کردن این جنایت مسلّم علیه بشریت و ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای زخمی‌ها،  از سازمان ملل متحد و دیگر  نهادهای بین المللی ذی ربط میخواهد که به وظیفه قطعی خود در برخورد با این جنایت جنگی عمل نمایند.

خطیب زاده تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران با افتخار در کنار مردم قهرمان فلسطین ایستاده و از همه‌کشورهای جهان بویژه کشورهای اسلامی نیز میخواهد به وظیفه تاریخی خود عمل نموده و در کنار ملت مردم‌فلسطین در مقابل متجاوزان صهیونیست به ایستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.