پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی هدف موشک‌های مقاومت فلسطین قرار گرفت

به نقل از المیادین، گردان های عزالدین القسام افزوده است: پایگاه هوایی حتسریم که جنگنده های رژیم صهیونیستی از این پایگاه برای بمباران غزه استفاده می کنند، هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

گردان های القسام همچنین اعلام کرد، سامانه های راداری گنبد آهنین (سامانه ضد موشکی) رژیم صهیونیستی را در مناطق مرزی با خان یونس در شرق غزه هدف موشک قرار داده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بودند که سامانه ضد موشکی گنبد آهنین این رژیم هدف حملات موشکی از غزه قرار گرفته است.

نیروهای مقاومت فلسطین طی روزها اخیر با هزاران موشک مناطق گسترده ای در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

پیش تر گردان های عزالدین قسام فرودگاه «رامون» رژیم صهیونیستی واقع در جنوب فلسطین اشغالی در ۲۲ کیلومتری غزه ظهر امروز با موشک عیاش ۲۵۰ مورد هدف قرار داده بودند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی دیروز پس از موشک باران فرودگاه «بن گوریون» در تل اویو آن را ناامن اعلام کرده و از هواپیماهای در حال عزیمت به آن خواست تا در فرودگاه رامون فرود آیند.

مقاومت شب گذشته نزدیک به ۵۰۰ راکت و موشک تنها به سمت دو شهر عسقلان و تل آویو شلیک کرد که در این حملات تاکنون ۵ اسرائیلی به هلاکت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه "باب العمود" و کوی الشیخ جراح نآرام است.

پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی هدف موشک‌های مقاومت فلسطین قرار گرفت

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.