تجمع اعتراضی جمعی از تبریزی‌ها در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه+عکس

عصر امروز شنبه (۲۵ اردیبهشت) گروهی از دانشجویان و سایر اقشار مردم تبریز برای اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در جریان درگیری های اخیر در نوار غزه، در میدان شهدای تبریز و کنار تندیس شهدا  تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند.

در این تجمع که به صورت خودجوش و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، مردم تبریز با سردادن شعار های «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر آمریکا» ، «یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا» و با آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی، ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه، انزجار خود را از رفتار دولت های غربی در واکنش به جنایات نوار غزه اعلام کردند. 

در جریان این تجمع سرهنگ پاسدار علی قادری، جانشین سابق فرماندهی سپاه عاشورا طی سخنانی اظهار کرد: امروز با دیدن صحنه های فجیع و غیر انسانی توسط رژیم منحوس صهیونیستی  دلمان میلرزد. 

وی ادامه داد: با این حس انسانیت مردم شهر تبریز، پیام همراهی و یاری خود را به مردم غزه می‌رسانیم و می‌گوییم اگر امکان نیست به غزه بیاییم و مانند سربازان جبهه‌ی مقاومت که رفتند و از قله مقاوت دفاع کردند، اما آماده ایم باجان، مال، دعا و حضور قلب از شما حمایت کنیم.

قادری در پایان سخنان خود به آیه ۱۳۹ سوره آل عمران (وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ )اشاره کرد و گفت: ای مردم غزه نترسید و در مسیر حرکت مقاومت در مقابله با ظلم بایستید حتی اگر دشمن غدار باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم مردم تبریز با روشن کردن شمع و هدیه شاخه گل، یاد و خاطره شهدای غزه را گرامی داشتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.