تاکید وزیر دفاع آمریکا بر تداوم حمایت از تل‌آویو در تماس با گانتز

سخنگوی پنتاگون با صدور بیانیه‌ای در این باره، گفت: «آستین بر تداوم حمایت خود از حق اسرائیل برای دفاع از خودش تاکید کرد».

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع آمریکا، وی همچنین در این تماس تلفنی، ارزیابی‌هایی از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را بررسی کرده و خواستار کاهش تنش در درگیری‌ها شد.

«جان کربی» سخنگوی پنتاگون نیز در نشست خبری روزانه در پنتاگون با اشاره به درگیری‌های اخیر بین رژیم صهیونیستی و گروه‌ۀای مقاومت در نوار غزه، گفت: «ما می‌خواهیم شاهد کاهش تنش باشیم. ما خواستار پایان یافتن خشونت‌ها هستیم».

کربی در ادامه با حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، اظهار داشت: «ما حق اسرائیل برای دفاع از خود و شهروندانش در برابر تهدیدهای حماس را به رسمیت می‌شناسیم».

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. طبق اعلام وزارت بهداشت نوار غزه، تا این لحظه شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ۲۲۱ شهید از جمله ۶۲ کودک و ۳۶ زن رسیده است. همچنین بیش از ۱۴۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

تاکید وزیر دفاع آمریکا بر تداوم حمایت از تل‌آویو در تماس با گانتز

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.