گاف جنجالی احمدی‌نژاد و تیمش در کلاب هاوس/ مصاحبه یا نوار؟

تیم رسانه‌ای احمدی نژاد با هدف تبلیغات انتخاباتی برای این کاندیدای ریاست جمهوری مصاحبه‌ای از پیش ضبط شده را به عنوان گفت‌وگو با احمدی‌نژاد از کلاب هاوس پخش کردند.

در بازار داغ کلاب هاوس و موضوع انتخابات یک اتاق گفت و گو با عنوان «گفت و گوی اقتصادی با محمود احمدی‌نژاد به همراه نقد کارشناسان» از سوی تیم احمدی‌نژاد برگزار شد اما نکته نغز این کلاب هاس این بود که ادمین‌های این گروه به جای آنکه از محمود احمدی‌نژاد دعوت کنند تا به طور مستقیم پاسخگوی سوالات باشد مصاحبه‌ای از پیش ضبط شده را از این کلاب هاوس پخش کردند موضوعی که با انتقادات و البته طنازی‌های کاربران در توئیتر مواجه شد. 

فیض‌الله عرب سرخی در توئیترش با هشتگ احمدی نژاد و کلاب هاوس  نوشت:  «جای مردان سیاست بنشاندند نوار» 

فرشته قاضی از فعالان رسانه‌ای خارج از کشور نیز نوشت: مصاحبه از پیش ضط شده محمود احمدی نژاد را در کلاب هاوس پخش می‌کنند با عنوان «گفت و گوی اقتصادی با احمدی‌نژاد به همراه نقد کارشناسان» تعدادی را برده‌اند بالا به عنوان اسپیکر و همه دارند مصاحبه از پیش ضبط شده را می‌شنوند. همزمان در اینستاگرام با عنوان live پخش می‌کنند! 

مریم زهدی نیز نوشت: عنوان اتاق #کلاب_هاوس رو زدن: گفتگوی اقتصادی با #احمدی_نژاد به همراه نقد کارشناسان، بعد دارن مصاحبه‌ای که قبلا ضبط کردن برای ملت پخش می‌کنن. مردم رفتن تو خیال گفتگوی لایو! این چه کاریه آخه؟!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.