زندگی این دختر به برق وابسته است + عکس

مهسا آقایی دختری اهل فردیس در استان البرز است که سال ۹۸ هنگام بازگشت به خانه به دلیل مسدود شدن پیاده‌رو توسط سازندگان یک برج، مجبور به عبور از کنار خیابان شده بود که در همان حین یک خودرو با سرعت خیلی بالا و در حال انجام حرکات نمایشی با او برخورد می‌کند.

بعد از آن حادثه، این دختر تکواندوکار که تازه در کلاس هفتم هم درس می‌خواند به دلیل شدت تصادف دچار زندگی نباتی شده و والدینش به امیدی روزی که سلامت دخترشان برگردد از او در خانه نگهداری می‌کنند. پدرش پیش از این به خبرنگار ایسنا گفته بود زندگی نباتی از حالت کما سخت‌تر و بیمار مانند انسان‌های عادی خواب و بیداری دارد اما وضعیتش نامشخص است. غذا خوردن مهسا با سرنگ و لوله‌ای که به معده‌اش راه دارد انجام می‌شود.

حالا این روزها قطع شدن برق نگرانی و دغدغه‌های خانواده آقایی را چند برابر کرده چون مهسا با کمک دستگاه‌های حیاتی که با برق کار می‌کنند زنده است و بدون برق این دستگاه‌ها هم از کار می‌افتد.

خورشید ابراهیم پور مادر مهسا در گفت و گو با ایسنا، گفت: این روزها، خانواده‌هایی که در خانه یک بیمار مثل مهسا دارند در شرایط بدی هستند. بیماران نباتی باید به طور مداوم از دستگاه ساکشن و اکسیژن استفاده کنند.

ابراهیم پور افزود: فعالیت این دستگاه‌ها با برق است و حالا با قطع شدن برق دلشوره و اضطراب داریم که خدای نکرده اتفاقی نیافتد.

وی ادامه داد: ما علاوه بر این‌که از پس هزینه‌های درمان مهسا برنمی‌آییم امروز دردی روی دردهایمان اضافه شده است و از تمام رسانه‌ها تقاضای حمایت داریم. لطفا صدای ما باشید زیرا هر لحظه استرس قطع شدن برق را داریم. من به عنوان مادر برای این درد بمیرم بهترم است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.