علی عسکری: صداوسیما در انتخابات بی‌طرف است

علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در مراسم قرعه­ کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسانه ملی در انتخابات بی طرف است.امیدوارم به خوبی خدمات را برای انتخاب بهتر مردم ارائه دهند. در این عرصه ما بی طرفانه و متعهدانه در خدمت کاندیداها هستیم تا زمینه یک انتخاب صحیح برقرار شود.

وی ادامه داد: با رهبری اسطوره ملی ما امام راحل و با حماسه انقلاب اسلامی، یک رژیم ستمشاهی تحت سلطه نظام جهانی را ملت ایران سرنگون کرد و انقلاب اسلامی را برپا کرد همان چیزی که با اراده مردم ما شکل گرفت و نهادهای خود را با اراده و نظر ملت مردم برقرار کرد.

وی اظهار کرد: در دوران حیات امام راحل همین بوده و در دوره سه دهه ولایت و زعامت رهبر گرانقدر همین رویه ادامه داشته و ما امروز در معرض سیزدهمین دوره انتخابات هستیم و امیدواریم این یک جشنواره ملی برای ملت ایران شود. بدانید این مدل جدید یعنی جمهوری اسلامی که هم برپایه دین و هم برپایه مردم سالاری است، شیوه جدیدی را رقم زد که در مقابل نظام سلطه بایستد و ۴۰ سال گذشت و مردم ایران مقتدرانه اقتدار خود را حفظ کرد و هر روز در حال رشد هستیم.

وی اظهار کرد: اما همواره در مواجهه با کینه توزی‌های دشمنان هستیم و وقتی دیدند که نمی توانند در مقابل جنگ نظامی بر ما غلبه کنند و ایران توانست خود را تجهیز کند، دیدیم که آمریکا خود به برتری ایران در منطقه اذعان کرد و دشمنان ما متوجه شدند که با این ملت شهید پرور و مقام نمی‌توانند مقابله کنند و به جنگ نرم پناه آوردند و با سیاه نمایی و بزرگنمایی ضعف‌ها و فتنه گری تلاش کردند ملت ایران را دلسرد کنند. در این انتخابات اوج جنگ رسانه‌ای برای دلسرد کردن مردم است و امیدواریم این انتخابات بسیار فاخر برگزار شود و مردم آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

رئیس رسانه ملی در ادامه سخنان خود اشاره‌ای به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات اشاره و اظهار امیدواری کرد مردم با شناخت دقیق بهترین انتخاب را داشته باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.