کاندیدایی که مقابل ابراهیم رئیسی ایستاد

نوباوه در مورد تحلیل‌هایی مبنی بر کناره‌گیری جلیلی به نفع رئیسی گفت: اصلا موضوع کنار رفتن آقای جلیلی به نفع کسی مطرح نیست. آقای جلیلی سال ها کار با برنامه ریزی انجام داده است، بویژه در زمان تشکیل دولت سایه، وی مسائل و مشکلات را دیده است و طرح و برنامه دارد.

مشاور سعید جلیلی اظهار داشت: آقای جلیلی در این ۸سال (دولت سایه) ضعف دولت‌ها را بررسی کرده است و یکی از افرادی است که برنامه هایش می تواند برای این دوره از انتخابات راهگشا باشد. در زمانی که مناظره ها صورت می گیرد قطعا یکی از افراد موفق آقای جلیلی خواهد بود.

وی ادامه داد: مناظره های این دوره مناظرۀ مبتنی بر ارائه برنامه است و نه مناظره هایی که با جنگ روانی همراه باشد. در مناظره ها کسانی می‌توانند پرطمطراق باشند که برنامه های بهتری دارند و یکی از افرادی که در این هفت نفر موفق خواهند بود آقای جلیلی است. معتقدم وجود وی و حضورش برای انتخابات بسیار ضروری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ما اگر برنامه محور حرکت کنیم می‌توانیم فرد اصلح را تشخیص دهیم و انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این که آیا سعید جلیلی در جامعه اصولگرایان اقبال لازم را برای رای آوری دارد، گفت: بسیاری از مسائل ساخته ذهن بعضی‌هاست یعنی سعی کرده‌اند که چیزی را بسازند.

وی ادامه داد: به غیر از یکی دو دوره که مردم شناخت خوبی نسبت به کاندیدا داشتند، مابقی روسای جمهور افرادی بودند که در رده‌های بعدی قرار داشتند و در برنامه‌ها و تبلیغات خودشان را نشان دادند. در این دوره یکی از موفق ترین کارنامه ها را آقای جلیلی دارد بویژه زمانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی بودند و تمام قدرت هسته ای ما در بحث غنی سازی ۲۰درصد نیز در زمان آقای جلیلی اتفاق افتاد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.