همتی: دخترم در کالیفرنیا زندگی نمی‌کند

عبدالناصر همتی با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه دوم سیما با بیان اینکه من از وضع زندگی مردم آگاه هستم، اظهار داشت: به حاشیه شهرتهران می روم؛ در جاهایی که هموطنان عزیزمان زندگی خیلی به سختی امرار معاش می کنند دیدم صحبت کردم کمکهایی را پیگیری کرده ام ،در جریان تمام مسائل هستم و واقعا وضعیت و معیشت سخت مردم باید راهکاری پیدا شود و الان هم دیر است و یکی از دلایلی هم که بنده به صحنه امدم دلیلش این است که تصور می کنم این اخرین فرصت برای حل مشکلات مردم است.

وی افزود: تحریم خیلی اثر منفی بر قیمت ها گذاشته است ، مهمترین تاثیر بر اقتصاد کشور را تحریم گذاشت گرچه بعضی ها می خواهند این موضوع را انکار کنند اشتباه می کنند. می توانم بگویم بالای 50 درصد مشکلات کشور از تحریم است وقتی درامد ارزی ما به یکباره به یک ششم تقلیل پیدا کند خوب معلوم است که اثر می گذارد مگر می شود اثر نگذارد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به این شعارهایی که برخی نامزدها می دهند و پوپولیستی است، اعتماد نمی کنم، ادامه داد: اینکه می‌گویند من اینقدر می پردازم، انقدر می پردازم، بدون اینکه بگویند منابع انرا از کجا تامین می کنند چه معنی دارد؟ وقتی الان ما برخی ماهها برای پرداخت حقوق کارکنان مشکل داریم اینها چگونه می خواهند این پول ها را پرداخت کنند؟ من در مناظرات با آنان بحث خواهم کرد.

وی یادآور شد: من خیلی وعده اینجوری ندادم و گفته ام حکمرانی اقتصادی و اشتباهات را اصلاح خواهم کرد، امیدواریم مردم اعتماد کنند و اگر رای بدهند مردم اعتماد کرده اند، اگر رای ندهند اعتماد نکرده اند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره محل سکونت فرزندان خود تصریح کرد: فکر می کردم دینداری در تبلیغات حاکم است ولی متاسفانه احساس می کنم اطلاعات غلطی به مردمی می دهند و این عین بی دینی است ، امده اند عکس دختر خانم محترمی را در کالیفرنیا را گرفتند و گفتند فامیلی آن همتی است و گفتند دختر همتی در کالیفرنیا زندگی می کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من دو دختر دارم یکی متخصص کودکان و یکی دانشجوی معماری در داخل کشور است و یک پسر دارم استاد دانشگاه و معمار است بنابراین هر سه نفر در ایران هستند و افتخار می کنم در داخل کشور و برای مردم کار می کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.