هوای تهران گرم تر می‌شود

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت : برای چند روز آینده شاهد آسمان صاف و جوی پایدار خواهیم بود. ازین رو دمای هوا امروز فردا در استان‌های ساحلی خزرو اردبیل به جهت وزش بادهای گرم جنوبی گرم و افزایشی و از پنجشنبه و جمعه شاهد دمای کاهشی خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی همچنین افزود: امروز در شرق کشور زابل و شرق کرمان باد و گردو خاک را شاهد خواهیم بود، از امروز تا پنجشنبه خوزستان، غرب و شمال غرب باد و گرد خاک خواهد داشت که کاهش دید را به همراه خواهد داشت. پنجشنبه، جمعه و شنبه دریای خزر مواج است از امروز تا جمعه آب‌های جنوب کشور به تناوب مواج و متلاطم است.

رفیعی در مورد وضعیت بارش در کشور گفت:امروز تنها در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت و فردا فقط برای شمال خراسان رضوی انتظار بارش‌های پراکنده را داریم. پنجشنبه، جمعه و شنبه در سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده خواهیم داشت. اگرچه سایر مناطق صاف و آفتابی خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در مورد هوای تهران گفت: در مورد تهران پدیده خاصی را شاهد نیستیم، هوای صاف گاهی همراه با وزش باد و دمای سی و هشت درجه هم پیشینه آن است. اما برای پنجشنبه و جمعه یک تا دو درجه دمای هوا  افزایشی خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.