واکنش قاضی زاده به انتقادات از مستند تبلیغاتی‌اش

زهرا شیخی مبارکه تنها رئیس ستاد زن در میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، هم‌اکنون نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان نیز هست.

شیخی در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: آقای قاضی‌زاده هاشمی به عنوان جوان‌ترین کاندیداست که دارای برنامه است و به‌برنامه‌هایش اشراف دارد و توجه ویژه‌ای به حضور و جوانان و زنان توجه دارد. امیدوارم که زنان کشور ما در ساختارهایی که تعیین‌کننده است، نقش‌آفرین باشند.

 وی افزود: بانوان کشور فقط من نیستم، زنانی که در خانه هستند و بسیار عزیزند و کارشان هم بسیار سخت است، باید مورد توجه قرار بگیرند. هم‌چنین زنان آسیب‌دیده‌ای داریم که وارد بحران‌هایی همچون طلاق، حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی شده‌اند. دخترانی داریم  که می‌خواهند زنان آینده کشور باشند، باید برای همه‌ی این عزیزان برنامه داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص سیاست خارجی اظهار داشت: در ابتدای امر آسیب‌ها شناسایی و برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است؛ برنامه‌های ایشان روی سایت موجود است و به راحتی قابلیت دسترسی دارد.در چند سال اخیر به‌دلیل تحریم دچار مشکل شدیم. در ساختار داخل موانعی وجود دارد که نمی‌گذارد باور به داخل شکل بگیرد. جدای از این، ما نیاز به روابط درست و تعریف‌شده با همسایگان و کسانی که ثابت شده‌اند، داریم.

شیخی در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص مستند انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی گفت: دعای مادر دعای عاقبت به‌خیری است حضور دکتر قاضی‌زاده برای تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی است؛ همه کسانی که در انتخابات حضور دارند انسان‌های بزرگواری هستند. نقش خانواده در مستند پررنگ شده و اینکه آقای قاضی‌زاده رئیس‌جمهور نشود، دلیل بر عاقبت به‌خیر نشدن او نیست دعای مادران پشتوانه اصلی همه ماست و رأی نیاوردن آقای قاضی‌زاده خدشه‌ای به او وارد نمی‌کند.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص مبنی بر اینکه آیا آقایان قاضی‌زاده و رئیسی با یکدیگر دیدار داشته‌اند؟، تصریح کرد: آقای دکتر حفاظت کلام بسیاری دارند من شنیده‌ام که ایشان دیداری با آقای رئیسی داشتند اما اطلاعی از جزئیات آن ندارم در خصوص اینکه آیا در دولت آینده مسئولیتی خواهد گرفت، بنده اطلاعی ندارم و از خودشان باید پرسید.

وی همچنین گفت: اگر ما تصمیم بگیریم که آقای دکتر بماند، می‌ماند. اگر مردم نخواهند، اصراری بر مردم نیست و این را نظرسنجی‌ها مشخص خواهند کرد.

شیخی درخصوص مذاکرات وین نیز گفت: نکاتی که در مورد برجام وجود دارد، نکات ساده‌ای نیست بحث‌های گفتمانی دقیقی را می‌طلبید؛ آن‌چه که مهم است صلاح و مصلحت مردم ایران است.

توضیحات قاضی زاده به انتقادات از مستند تبلیغاتی اش

همچنین به گزارش ایلنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در نشست خبری گفت: با توفیق الهی و دست یداللهی زهرا شیخی، برای پخش نخستین مستند قرعه به نام من افتاد.  این مستند سه روزه آماده شد و باید ارائه می‌شد.  می‌توانستیم این مستند را ارائه نکنیم اما فرصت قابل جبران نبود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: الان روسای ستادهای استانی با سه موضوع روبرو هستند یکی مساله مشارکت است  و افت سرمایه اجتماعی بوجود آمد که در کشور به وجود آمد.  دولت‌ها همچنان در حال تغییر هستند و هنوز مشکلات باقی است. باید احساس ناامیدی در مردم از بین برود و احساس به امید ایجاد شود تا رای دهند.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: میان این نامزدهای مشهور که چند بار داوطلب بودند آنها ممکن است به روسای ستادهای استانی ما بگویند وقت خود را تلف نکنید و باید به اجماع برسیم. من از سر تفنن یا اینکه رجل سیاسی و مذهبی هستم، برای خرید شهرت و دیده شدن به انتخابات نیامده ام.

وی ادامه داد: باطن من مشخص است و بیشتر به دنبال خلوت‌گزینی هستم تا شهرت، و مشهور شدن ضدارزش من است. یکسال بودن در مجلس برای شهرت کافی است پس به دنبال شهرت نیستم. نمایندگانی در دوره قبل داشتیم که شهرت جهانی کسب کردند که نمی‌خواهم اسم بیاورم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: آنهایی که خود را در انتخابات مطرح کرده اند به سراغ مساله حجاب و دوچرخه‌سواری و غیره می‌روند. اینها مساله اصلی کشور نیست و باید مدل اداره کشور را با کار جدی تغییر دهیم. نظام به ما اعتماد و لطف کرده تا این طرح شود و باید برای آن تلاش کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.