خرابکاری در پالایشگاه جنوب تهران؟

به گزارش واحد مرکزی خبری خفائی گفت: حادثه به دلیل یک مشکل فرآیندی رخ داده و هم اکنون در حال مهار آتش سوزی هستیم.

وی تاکید کرد : تا کنون هیچ گونه اطلاعی از میزان تلفات و خسارات احتمالی در دست نیست.

منصور درجاتی، مدیرکل مدیریت بحران استاندار تهران هم در خصوص وقوع حریق در یکی از خطوط لوله ارتباطی داخل پالایشگاه تهران به خبرگزاری مهر گفت: علت حادثه پالایشگاه نفت تهران انفجار نیست.

درجاتی با تاکید بر اینکه نشتی لوله‌ها علت آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران بوده است گفت: اینکه علت انفجار است اظهار نظر نادرستی است که متأسفانه برخی اظهار داشته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار تهران با بیان اینکه همه دستگاه‌های امداد رسان و خدماتی به محل حادثه اعزام شده‌اند عنوان داشت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است

آماده باش بیمارستان‌های مختلف

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور هم گفت: بر اثر وقوع حریق در پالایشگاهی در جنوب تهران و شعله ور شدن مخازن این پالایشگاه، تعداد ده دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است. بیمارستان‌های هفتم تیر، فیروزآبادی و مطهری در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند.

وی افزود: ۵۰ تخت توسط مراکز درمانی برای مصدومان احتمالی این حادثه در نظر گرفته شده است. بر اثر بروز این حادثه هنوز مصدومی به عوامل اورژانس تحویل داده نشده است و وزارت بهداشت و مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

اعزام ۵ آمبولانس به محل آتش سوزی در حوالی پالایشگاه

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور هم از اعزام ۵ دستگاه آمبولانس به محل خبر داد و در عین حال گفت: همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم به محل اعزام شده است

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.